The eternal love 2

The eternal love 2

23 megjegyzés:

  1. Előre is köszönöm a munkátokat! Szeretettel várom a 2. évad fordítását! Sok örömöt és kitartást kívánok! Ildikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen Ildikó!
      Úgy terveztük, hogy heti egy rész lesz ;)
      Nóra

      Törlés
  2. Köszönöm szépen a munkátokat, az első rész is nagyon tetszett, örülök a második résznek is.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a 2.évad fordítását! Szeretném megkérdezni, hogy a felirat is elérhető lesz? Igazéból jobban szeretek letölteni.
    Csip

    VálaszTörlés
  4. Kedves Nóri! Nagyon örülök, hogy elkezdtétek fordítani a 2.évadot, és nagyon köszönöm a munkátokat. Üdvözlettel.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Nóri!Köszönöm szépen a 2.évad fordítását!Megszeretném kérdezni hogy melyik változathoz készítettétek a felíratott,és mikorra várható majd a letöltése?

    VálaszTörlés
  6. Kedves Nori! Most fejeztem be az első évadot, nagyon örúlök, hogy fordítjátok a 2. évadot, alig várom hogy láthassam. Köszi szépen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cate!
      Örülök, hogy tetszett :) Tarts velünk a 2. évadnál is :) Folyamatosan hozzuk a részeket :)
      Nóra

      Törlés
    2. Kedves Nóri!

      Ne haragudj, hogy itt kérdezem meg a Cheese in the Trap (film) filmet fordítod? Szívesen megnézném, a sorozat tetszett, a film is biztos jó.Csak érdeklődés szintjén kérdezem .

      Törlés
    3. Megnéztem az első 3 részt, nagyon tetszik! Isteni! Köszi, hogy fordíítjátok.

      Törlés
  7. Kedves Nóra!
    Szeretnék érdeklödni, hogy szitofa döntésének milyen hatása lesz aa sorozat fordítására. Előre is köszi a választ.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves SZK!
      Nem lesz rá hatással, mert egyedül fogom fordítani. A 3. rész már félig készen is van, csak nagyon sokat dolgozom, 2 kislányomat intézem és közben jön a 3. baba. Elég kemény napok, hetek sőt hónapok vannak a hátam mögött. Munkahelyen is 2 leszámoltak, így még több munkánk lesz, szval nem 1xű az élet, de folytatom a fordítást. Annyi, hogy igyekszem, de a fent leírtak alapján lassú leszek. Amint van 1 kis időm fordítok, mert nagyon szeretem csinálni. Mottóm: Amit elkezdek azt be is fejezem :)
      Nóra

      Törlés
    2. Kedves Nóra!
      Köszönöm szépen a választ. Én azt az elvet vallom, hogy örüljek, hogy egy fordító időt és munkát álldozva feliratot készít. Az, hogy ez mennyi idő ahhoz nekem nincs közöm:). Ha kész megnézem és megköszönöm. Amit leírtál kisértetiesen ismerősen hangzik, azzal a kivétellel, hogy nekem nincsenek gyermekeim. Minden tiszteletem a tiéd, mert én egy fárasztó munkanap után gyakran olyan állapotban kerülök haza, hogy még sorozatot nézni sincs erőm. Kitartást kívánok neked és gratulálok az új babához.

      Törlés
  8. Kedves Nóra!
    Olvasom, hogy milyen nehéz feladat előtt állsz, a három gyerek komoly vállalás. (Nekem kettővel is nehéz volt.) Minden elismerésem, hogy bevállaltad az Eternal Love 2-t. Első a család. Hálás vagyok, hogy a babák mellett erre is szánsz majd időt. Köszönjük!

    VálaszTörlés
  9. Kedves Nóra!
    gratula a babához ismerős a dolog nekem 4 van igaz már felnöttek tehát tudom mível jár
    köszönöm a forditást de mível én letöltős vagyok így szeretném ha megtudnád osztani csak a feliratot is remélem lesz rá időd és energiád
    előre is köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Most találtam meg az oldaladat. Először is gratulálok az újabb babához, másodszor köszönöm hogy elkezdted fordítani a 2.évadot. Szeretném megkérdezni h lehet tudni mikor jön a folytatás?
    Előre is köszönőm a válaszodat.

    VálaszTörlés
  11. Kedves Nóra
    érdeklődnék a folytatás után lesz vagy nem lesz mert nagyon várom és szerintem többen is
    köszönöm

    VálaszTörlés
  12. Szia Klára!
    Nem volt netem hétvégén, így tegnap tettem ki az újabb részt. A kövi folyamatban.
    Nóra

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok,én még új vagyok itt de azt szeretném kérdezni, hogy a 2 évadhoz nincs magyar felírat??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Nem értem a kérdést :P :)
      Folyamatosan teszem fel a részeket, ahogy elkészülök velük. Vagy te nem látod a a feliratot?
      Nóra

      Törlés
    2. Szia,eleinte nem láttam mer nem állítottam be.....bocsi,hogy ilyesmivel zavartalak....és köszönöm ezeket a részeket is.

      Törlés
  14. Szia Nóra a 21 résznél nincs magyar fordítás tudnál nekem segíteni nagyon jó sorozat imádom és köszi hogy forditotad még ennyi dolog mellet 🤗😊

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok, én új vagyok itt az lenne a kérdésem hogy a második évadnak nincs magyar forditása? Ha van hol található meg!

    VálaszTörlés

Just Spoil You

 JUST SPOIL YOU FELIRATOK 1. rész    2. rész    3. rész    4. rész    5. rész    6. rész    7. rész                8. rész    9. rész    10....